Inn i komfortsonen

Hjemmet er vår komfortsone. Det er der vi lader batteriene, tar med alle opplevelsene og historiene våre, og lager nye. Det er i komfortsonen vi kan være oss selv. Det er her vi kan synge for full hals, svare feil på åpenbare bezzerwizzer-spørsmål og si noe dumt, uten at det gjør noe. Møbelringen forstår hvis du føler at verden er full av ubehagelige møbler, og at du vil aller helst BARE DRA HJEM – til komfortsonen.

Komfortsonen er faktisk et ganske flott sted, synes vi.

«Vi har stor tro på at vår nye merkevarekampanje vil bidra til å øke folks kunnskap og preferanse for merkevaren Møbelringen. Vi ønsker at folk skal forstå, at Møbelringen er den gode hjelperen som inspirerer og møblerer hjemmet ditt - din komfortsone. Og når vi gjør det med glimt i øyet, må det bli en suksess.»
Linda Trulsen, Markedssjef i Møbelringen.

Ikke pin deg gjennom ubehagelige situasjoner
... eller møbler. Bare dra hjem!

«Hjemmet er vår komfortsone og der vi kan være oss selv. Vi likte umiddelbart konseptet og det gjenkjennbare i situasjonene som utspiller seg, og sett med komikk og glimt i øyet, har vi stor tro på at folk nettopp kan føle seg hjemme, i konseptet vårt. Med kreativitet i budskapene og entusiasmen våre fageksperter i butikk har, ønsker vi å skille oss ut i bransjen, og hjelpe våre kunder med å finne sin komfortsone.»
Karianne Myhre, Merkevaresjef i Møbelringen.

Ingenting kan måle seg med komforten du har hjemme.
Så bare dra hjem.

Bli med hjem – til komfortsonen

Få stilen