Kundeservice

Service

I våre butikker finner du medarbeidere som har fagkunnskap og kan gi deg veiledning og gode råd. Vi setter deg som kunde i fokus og ivaretar dine ønsker og behov. Vi sørger for at disse blir realisert. Vi velger derfor å kalle oss "dedikerte møbelmennesker!"

Levering og montering

Hvis du ikke har mulighet til å ta med deg eller hente møblene du har kjøpt hos oss, kjører vi dem gjerne hjem til deg mot et avtalt kjøretillegg. Hvis du vil slippe å montere selv, kan vi gjøre det for deg mot et avtalt tillegg i prisen. I dette tilfelle tar vi selvfølgelig emballasjen tilbake om ønskelig.

Timeavtale

Møbelringen tar deg som kunde på alvor. Vi vet at mange i dag opplever den velkjente "tidsklemma". Vi vil forenkle din møbelhandel og gir deg mulighet til å bestille timeavtale med din butikk. Ta en telefon og be om timeavtale og vår kundebehandler er klar til å ta deg imot når det passer deg.

Norges mest fornøyde møbelkunder handler her

Møbelringen ble kåret til best i bransjen 2015 av Norsk Kundebarometer med 72,2 av 100 poeng. Vi er fornøyd med å ha havnet på toppen av lista foran de andre møbelkjedene her i landet. Under kan du lese litt om hvordan vi jobber for å ha Norges mest fornøyde møbelkunder.

Fagkunnskap

Møbelringen fylte 30 år i år, men mange av møbelbutikkene i kjeden har vært i bransjen mye lenger. Det er både 3. og 4. generasjon som driver med møbelhandel i dag. Dette har sørget for at fagkunnskapen har gått den riktige veien, og at den erfaringen vi har med oss kommer kundene våre til gode.

Service

Hver møbelbutikk er selvstendig, og de vil gjerne at alle som kommer innom skal ha en god handleopplevelse. Vi har hatt en gjennomgang med en ”mystery shopper” som har vært en hemmelig kunde rundt omkring i butikkene, og de tilbakemeldingene vi har fått fra det har gitt oss en god innsikt i hvordan vi best mulig skal yte service til våre kunder. Det ser ut til å ha båret frukter når vi ble kåret til best i møbelbransjen på dette området.

Kvalitet

Produktene vi fører i våre sortiment skal være av den gode kvaliteten vi er kjent for, og det etterstreber vi hele tiden. Derfor er det godt å høre at møbelkundene synes vi er best på dette området. Det er kvaliteten på de produktene vi leverer som er grunnmuren i alt vi gjør. Les mer om Norsk Kundebarometer, et forskningsprosjekt ved Handelshøyskolen BI, her: www.kundebarometer.com (ekstern lenke)

Kundeklubb